Tema: Re: Civilization 5
Autorius: kuzemanas
Data: 2010-09-29 09:37:10
On 2010.09.29 01:27, Zyza wrote:
> (gali buti spoileriu)
>
> Ok, ispudziai - ant wXP (speju DX10 ?) grafika viens prie vieno C&C generals
> lygio. Drisciau pastebeti, kad pastebimai prastesne nei Civ4. Pasikeitus
> erai kazkaip niekas nereaguoja (jokiu pastatu pasikeitimo nepastebejau).
> Upgreidu, regis, sumazejo, man asmeniskai truputi dingo gilumo technologiju
> medzio atzvilgiu. Gal Wonderiu maziau. Kovos sistema pasikeitus (bet jau ir
> aptarta), tas visai idomu. Toks jausmas, kad gal paprasciau (ir idomiau)
> tapo kariaut. Dingo workeriu "automate roads", kas biski erzina (nes
> automate all as nenoriu daryti). Sasaja labai marga, man zymiai labiau
> patiko neutralesnes, pastelines CIV4 spalvos. Ijungus hex'us, resursu rodyma
> (na ten uranas, marmuras ir t.t.) bei langelio ypatybes (food, gold etc.)
> viskas pasidaro zveriskai painu. Sunkoka priprast ir prie zmogeliu,
> dirbanciu langelyje, ikonu (Civ4 buvo daug DAUG aiskiau viskas). Great
> Scientist kazkodel akademija moka pastatyt tik uz miesto ribu (mieste tipo
> nelygis ?), kas biski sumazina aplinkui esanciu langeliu panaudojamuma.
> Kazkodel resursai turi maziau itakos (bent jau marmuro turejimas visiskai
> neitakojo Wonderiu statymo greicio). Gal toks mapas, bet kiek zaidziu,
> niekaip nepavyksta zenkliau pakelti production'o net ir industrineje eroje.
> Lankininku jau nebegalima iskart per viena turna upgreidint i kareivius (gal
> ir gerai, bet uzknisa per kelis turnus po biski upgreidint). Neatkreipiau
> demesio, bet gaaaaaal biski unitu tipu sumazejo ? Vat kas patiko tai
> policies (visokie gudrus upgreidai, kuriuos itakoja kultura).
>
> Zodziu skirtumu daug, bet toks nekoks jausmas, kad supaprastino zaidima +
> apvilko "ryskiais drabuziais". Ale vis dar biski kabina...
>
>
blogai speji ant xp tik dx9 :)