Tema: Re: Civilization 5
Autorius: Kuujis@work
Data: 2010-09-30 09:46:15
Truputį apie kariavimą - jau antra civilizacija man pasiduoda vien dėl to,
kad daro "savižudiškas misijas" bandydami perplaukti sąsiaurį iki manęs...
Plaukia, miršta ir ... nieko? Po kokių 50-70 turnų tokio "karo" pasiūlo pusę
savo civilizacijos miestų... Tai aš tipo dabar sėdžiu ir galvoju - wtf čia
su tuo AI? Tipo laivus statyt nelygis?  Dar kas nors tokį pastebėjo efektą?