Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-03 14:33:37
Kad ash online pripazhystu tik mmorpg ir iki shiol manau, kad shiuolaikiniai 16likiniai/18likiniai daug praranda zhaisdami ish savo patogaus kambario ir keikdami internetu savo konkurentus.. vat mano laikais:) mes ajdavom per nakti i kompiuterine (ish pradzhiu visokias randomu, paskui, kai lavonas atsidare savo.. um..  lavonine, kaip jis ten buvo, minilanas berods=) ten kankindavom koki q2 ar delta force, ar paskui jau counter strike'a.. vat ten tai budavo smagu, o zhudyt kazhkokius beasmenius FrAgGerr612 ir Pw00r512 man kazhkaip nera idomumo:)