Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-21 17:39:17
>Aš kadangi nelabai susipažinęs su ankstesniais Halo tai nelabai žinau, kas
>tie Elite. Ar teisingai suprantu, kad tie Elite gali būti ir balti, ir
>morkiniai ir kt. spalvų.
Aga, tokie :
http://wikicheats.gametrailers.com/index.php/Halo:_Reach_-_XB360/Enemies

>Tie kur daug striksi į šonus. Jei tie patys, tai man su jais tvarkytis
>sekasi žiauriai sunkiai. Su AI pagalba kažkaip tepavyksta. Nes kai jis
>nustriksi kur nors į priedangą ir ten ilgai tūno.. spėju, tada jam vėl
>skydas atsinaujina.
Man ir sunkiai pradžioje buvo. Ilgiau pažaidus bus daug maž ok :-)

>Dar klausimėlis apie Legendary. Ką reiškia Complete Campaign on Legendary
>Alone? Tas Alone reiškia tik su AI? Ar yra kažkoks režimas, kur grynai
>vienas pats eini net ir be AI "draugo"?
Eini su AI, bet be partnerio iš tinklo.

>Sunkiai valdosi? Ten ne sunkiai valdosi, o apskritai kažkokia tragedija. Su
>vienu analogu į priekį/atgal, o su kitu į šonus. Dar idiotiškesnio valdymo
>žaidime nesu matęs :) Čia gal specialiai taip padarė, kad sunkiau vairuoti
>būtų.
Šitą punktą ir jau baigiu "perkasti" žaidime :)

>Gal gali pasakyti, kaip prie to tinklo prisijungti? Aš kažkaip matau pas
>save pasirinkimuose tik Campaign arba Select Network ir visi networkai ne
>vieši LIVE, o Private Party.
Matchmaking, firefight. Dar pats iki galo neišsiaiškinau su multiplayeriu-
dar nepriėjau iki jo :)

>Klausimėlis dėl tų smūgių: o iš kur gauti peilį? Ar pirmose Campaign
>misijose galima jį iš kur nors pasiimti? Mačiau achievement'as yra susijęs
>su peiliu.
Peilio (tiksliau Elite turi specialų alią durklą) nėra šiame žaidime yra tik
smūgiai ginklu/alkūne. Dar galima atlikti mirtiną užpuolimą iš nugaros - man
saldžiausias Elite nužudymas, jei pavyksta :)

>Kažkaip pirmuose 3 campaign misijose pastebėjau, kad priešų realiai nėra
>itin daug.
Nueik iki vidurio-paskutinių kambarių ;) Užteks  darbelio ir su grunt'ais
kai jų daug ;)

>Kitas klausimas: kurie iš powerops'ų dažinausiai naudojami? Pastebėjau, kad
>yra bėgimas, skydas, holograma, stealth, armor lock. Lyg viskas (gal vėliau
>bus daugiau?). Kažkaip man naudingiausias pasirodė tik stealh - gali ramiai
>nusitaikyti atviroje vietoje, iššauti porą kartų ir vėl pasislėpti.
Beveik nenaudoju -- vis pamirštu, kad jie yra :) Taip pat  Stealth po kol
kas labiausiai patiko, bet abejoju, kad bus naudos iš jo žaidžiant per
tinklą.