Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-22 11:20:56
> Na va.. vakar pagaliau pavyko atlikti tai peiliu. Tiesiog su kamufležu
> (nematomas žodžiu) prieini iš nugaros ir smūgiuoji alkūne. Tada
> išsitraukia peilį ir padaro teatralizuotą kill'ą. Achievement unlocked :)
Viskas, vakar "Damušiau" Legendary lygiu "alone" :D
Apie kurį pasiekimą tu šneki - tokį?
http://www.xbox360achievements.org/game/halo-reach/achievement/42337-If-They-Came-To-Hear-Me-Beg.html

Su minimu pasiekimu vakar teko truputį pavargti :) Pavyko padaryti kaip čia
:)
http://www.youtube.com/watch?v=cqGxNhmJS7Q

> O aš be to kamufležinio powerupsp praktiškai neišsiverčiu (aš jį stealth'u
> pavadinau.. gal kiek neteisingai). Ir mano taktika visą žaidimą yra
> maždaug tokia: sėdžiu priedangoje nematomas, išlendu, pašaudu, grįžtu,
> atsistato armor ir nematomumas, vėl pašaudau. Tokia pasyvi campinimo
> taktika. Kitaip nelabai gaunasi :)
Pradžioje gali taip daryti, bet vėliau gali pritrūkti patronų ;) Pratinkis
ir iš arčiau užpulti;)

Halo vis tik puikiai sugalvotas ir subalansuotas  žaidimas - jei gerai
pastebėjau tai Normal lygiu pagrindiniai priešai daugiau grunt'ai ir keletas
Elite, kurie ne taip taikliai šaudo, mėto granatas ir pan. Po legendary,
žaidžiant normal lygiu kaip pasivaikščiojimas po parką :D, t.y. būtų per
greitai praeitas.