Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-22 12:39:39
> Achievement whore:)
A ką daryt :D? Dar reikia beorėje erdvėje vieną pasiekimą padaryti ir triple
kill žaidžiant vienam noriu padaryti. Tada jau liks Campaign, Firefight
(neįsivaizduoju kaip reiks ant Legendary varyti, kad ir su kitais) per
tinklą, bei pats žaidimas tinkle, parinkti pasiekimus :)

> Kas del powerupsu, tinkle turetu labai smagu but su holograma, ar chia tik
> npc su ja gali ishdurinet?
Jo, šitas gal ir nieko tinkle. Vakar truputį pabandžiau tinkle - kelis
kartus pagelbėjo ir pats buvau išsidūręs su holograma "gaudant" priešus :D
> Beja, kadangi jau perejai, tai nesuspoilinsiu - kaip tau lygis beorej
> erdvej? Ash visas toks buvau 'omg, wtf uberawesome' - nera sproginejimo ir
> shuvio garsu, matyt pirmas fps'as kuris ta padere teisingai:)
Visai smagu- patiko. Paįvairinimas-pertrauka kovojant su Elite ir pan. :)
Sorry, antro sakinio nelabai supratau, ar tau patiko, ar atvirkščiai -
nepatiko?