Tema: Halo Reach first look
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-03 11:04:28
Na ką, po ilgos ir tuščios, geimingo prasme, vasaros vėl prasideda derlingas ruduo. Halo reach, pirmas jo vaisius (Mafijos neskaičiuoju:). Kaip visada prieš first look'ą - maža apologija - ne aš neesu Halo fanas, pvz Halo ODST, net nepatiko ir nuvylė, todėl Halo reach nei labai laukiau, nei dėjau daug vilčių. Tiesa antakį pakėlęs žiūrėjau comic-con'e vykusį halo kūrėjų klausimų - atsakymų vakarėlį. Tai štai pasirodo halo visata yra kuriama begalės SF ir komiksų rašytojų, aišku reiktų paminėti, kad halo visata susideda ne tik iš žaidimų, bet kaip dabar yra populiaru ir iš knygų, komiksų ir man rods net kažkokio anime multiko(ų)?. Kaip ten bebūtų kuo halo reach gali pasigirt, tai scenarijumi. Turbūt dar nežaidžiau žaidimo, kuri būtų kurtas ne blizardo, ar japonų, kuriame būtų tokio ilgio cinematics'ai, kurie vaizdo tikrai negadina, o netgi man, kaip sf mylėtojui, jie duoda tokį papildoma "uber awesome" jausmą, lyg žiūrėtum gerą sci-fi filmą.. hm, sugalvojau, kad matyt žaidžiau žaidimų, turėjusių ir ilgesnių cinematics'ų - gerai pasakykim taip, retas fps'as turi tokį kiekį gerų cinematics'ų:). 
Halo reach vėl leidžia mums žaist už spartičius, ne, ne tuos kurie spardo Ksersko pasiuntinius į patogiai šalimais buvusius šulinius, o tuos, kurie 25 šimtmetyje gins žmonija nuo įvairaus plauko šlykštynių. Reach veiksmas vyksta šiek tiek prieš patį pirmą Halo, (kas yra šiek tiek keista, apie keistumus pakalbėsiu vėliau:) 2552 metais Pakto, ar susivienijimo, ar tiesiog Covenant laivai užpuola žmonių koloniją Reach planetą. Ir epinis veiksmas prasideda. Epinis veiksmas nėra tik tušti žodžiai, matyt pirmą kart gyvenime dėl durnos klaidos (pasirodo halo automatiškai neseivina tavęs, praėjęs keletą lygių ir tiesiog išjungęs konsolę įsijungęs ją vėl nustebsi pamatęs, kad teks pradėti viską iš naujo:) patyriau visišką ekstazę žaisdamas. Norėdamas kuo greičiau prabėgt pirmus du lygius, aš tiesiog bėgau ir šaudžiau, be skrupulų, slėpynių, ar tycharinimų. Iššaudęs visas savo automato kultas, aš pagriebiau šlykštynės ateivio numestą blasterį, kai jis mano rankose perkaito, aš išsitraukiau savo pistoletą, o kai jo apkaba baigėsi paskutinį išperą aš nusmeigiau su peiliu ir tik tada apsižvalgiau aplinkui, kad aplink mane guli laukas negyvų ateivių kūnų, kuriame pradeda leistis transporteris. tik įlipęs į transporterį padėjau pultą ant žemės, kad nusivalyt į kelnes prakaitą nuo delnų. Tada išleidęs gilų atodūsį, kinkuodamas galvą garsiai sau pasakiau "naaaajs". Taigi Halo reach nėra šiaip fps'as, tai ūber-awesome-omg-naaaaajs fps'as su įtraukiančia istorija ir keliom tonom distiliuoto smagumo. Aš nekalbu apie multiplayerį, kuris matyt irgi turėtų būt smagus, bet man jis nerūpi, aš kalbu apie gera istorija, pribloškiančius ir fantasto širdį kutenančius cinematics'us ir gryna veiksmą.
Matyt reiktų trumpai pakalbėt apie naujoves. Jų ir nedaug, bet tuo pat metu pakankamai. Atsirado (na, bent aš neprisimenu kad būtų trečiam ar odst) power-up'ai - įvairūs smagūs pričindalčikai aktyvuojami LB - ar tai būtų greito bėgimo powerupas, ar skydo, ar jetpakas, ar mano mėgstama holograma (paleidi iš už kampo hologramą, visi pradeda šaudyt į ją, o tu ramiai iššoki sekunde po to ir išskabai velniop šlykštynes:) ir dar keletą kitų. Taigi šitie powerupai man pasirodė keisti, jei veiksmas vyksta prieš kitus halo, tai kodėl Master Chief'as nenaudojo nematomumo powerupo aktyvuodamas Halo?:). Gerai, čia jau kabinėjuosi:). Be abejo keli nauji ginklai.. gal dar kažkas, ko dar nepamačiau. Vienu žodžiu, naujovių yra, bet jos nėra žaidimo esmė. 


Sakyčiau labai teisinga rudens pradžia, jei ir toliau taip, laukia daug bemiegių naktų:)


9.2/10

-- 
___________
©Toxis