Tema: Re: Halo Reach first look
Autorius: bullka
Data: 2010-09-22 09:33:27
> smūgiai ginklu/alkūne. Dar galima atlikti mirtiną užpuolimą iš nugaros -
> man
> saldžiausias Elite nužudymas, jei pavyksta :)

Na va.. vakar pagaliau pavyko atlikti tai peiliu. Tiesiog su kamufležu
(nematomas žodžiu) prieini iš nugaros ir smūgiuoji alkūne. Tada išsitraukia
peilį ir padaro teatralizuotą kill'ą. Achievement unlocked :)

> Beveik nenaudoju -- vis pamirštu, kad jie yra :) Taip pat  Stealth po kol
> kas labiausiai patiko, bet abejoju, kad bus naudos iš jo žaidžiant per
> tinklą.

O aš be to kamufležinio powerupsp praktiškai neišsiverčiu (aš jį stealth'u
pavadinau.. gal kiek neteisingai). Ir mano taktika visą žaidimą yra maždaug
tokia: sėdžiu priedangoje nematomas, išlendu, pašaudu, grįžtu, atsistato
armor ir nematomumas, vėl pašaudau. Tokia pasyvi campinimo taktika. Kitaip
nelabai gaunasi :)