Tema: Re: temos reziume.
Autorius: Rimas
Data: 2012-09-01 17:08:00
2012.09.01 10:51, Dainiushas rašė:
> lyginant su RX100,  X10 tikrai nėra "px kaip fotkina". Kad ir kaip tau
> noretųs prisikabint :). Ir kaina Sonio už biudžeto toli.

Prisikabint nenoriu. Ir ne apie biudžetą kalbėjau. Kalbėjau apie tavo
"Na nekyla ranka už taip kaip RX100 atrodantį daiktą
mokėt tokius pinigus. Nors ir kaip jis ten gerai fotkytų".

Ma asmeniškai px kaip tas fotikas atrodo. Ar kaip rankuj guli. Ar koks
dydis jo. Vienintelis svarbus dalykas - KAIP jis atlieka savo darbą. Ir
viskas. Jei būtų rx100 ir x10 kaina vienoda, tu vis tiek sony neimtum,
nors jis ir geriau fotkina. O aš imčiau. Tik tiek.