Tema: Re: muiline
Autorius: Korke
Data: 2012-08-28 10:45:48
as tai sakyciau, kad reik gincytis ar geriau fotkina butent si muiline
kuri 99% guli pidarastkej neuzimdama visos ten vietos ir visada
nesiojama su savimi AR spintoje gulintis, kad is uz 2k veidrodis.

Pats irgi revertinausi i kompakta, aisku ne sitoki prabanguji, bet s95,
nes uzsipisom seimoj per pora metu ta atskira veidrodzio krepsi nesiot
kaip atskira elementa. Ko pasekoje labai padaugejo fotkiu darytu su
gudrafonu,kurios tik idealiausia sviesia diena lauke kazkiek prilygsta
mano priimtinumo kriterijui. Todel teko si sprendima daryt.