Tema: Re: muiline
Autorius: obliarka
Data: 2012-08-28 10:55:32
ne nu tai skaityt nemoki ar ka? as nesiginciju del segmentu!
gerai, dar karta parasysiu:
As nesiginciju del segmentu!
ar dar karta reikia? :)

as gincijuosi su totaliu bullshit'u, kad muiline fotkina geriau uz veidrodi,
kad pajutus plastmases gabala nukrinta karma ir nebegalima fotografuot su
entry levelio dslr ir praktiskai norisi nusizudyt, o x10 dar ir nuo vezio
gydo.