Tema: Re: Canon EOS 5D Mark II
Autorius: Uu
Data: 2011-09-26 14:34:30
Jei jau trolint, tai 600D būtų geriau už senuką 350D kas dėl ISO1600.
Triukšmų aišku visur bus, bet visgi yra toks punktas tame pačiame
dpreview.com kaip "low light/high ISO performance", tai skirtumai tarp
aparatų yra. Ar 600D triukšmų prasme geriau už 5D mkII - nežinau... bet
kas galėtų paneigti, kad ne blogiau ? :P