Tema: Re: Canon EOS 5D Mark II
Autorius: Deivaras
Data: 2011-09-26 07:37:08
Paprasčiausiai pasakysiu kad tau TIKRAI nereikia pirkti Canon 5D MK II. Ne
dėl to kad jis prastas, paprasčiausiai tau dar jo nereikia. O VILBROJE be
abejo tau jį patars - biznis yra biznis :)

"Terpentinas"  wrote in message news:j5l21p$6r3$1@trimpas.omnitel.net...

Man pakatu, kad prie 1600 nebutu triuksmu, o tamsoje paveiksluoju tik su
trikoju ilgais islaikymais taip, kad tas fokusas nelabai ir maiso. Bet pas
5d fokusas toks pat kaip ir 350d, ar as klystu?