Tema: Re: Nu tai po kiek uz vestuves jamam?
Autorius: Uu
Data: 2011-05-09 15:54:45
O aš išvis nemačiau gero vestuvių video. Bet mačiau, kad filmavimas gana
nervinantis (mane) dalykas, vienaip ar kitaip trikdantis. Todėl man
atrodo protinga samdyti gerą fotografą, kuris nedominuos šventėje ir
pagaus gerų akimirkų. Man atrodo svarbiau šventė, o ne filmas apie ją ;)

Vėlgi, galbūt čia tik man tokia patirtis, bet gero video operatoriaus
nepažįstu arba esu per daug išrankus. Tuo tarpu fotografų yra, ir netgi
visai gerų.

Kad būtų naudinga diskusija - gal galėtumėte pasidalinti
gerų/mėgiamų/rekomenduojamų operatorių kontaktais ar darbų pavyzdžiais?
Būtų smagu pažiūrėti, ir galbūt pakeisčiau nuomonę :)