Tema: Re: Nu tai po kiek uz vestuves jamam?
Autorius: ozzy
Data: 2011-05-06 16:48:51
Asmeniskai as biudzeto daugiau skyrciau video rimtesniam, nes galiu
garantuot kad vestuviu video praziureti teiktusi 70% daugiau zmoniu nei
vartyti albuma o jai fotkes kompe tai jos liks isvis niekad nepraziuretos...

Vestuvines nuotraukos labiau megstamos tu paciu zmoniu kurie vestuvese
dalyvavo...

Esu ir fografaves ir filmaves draugu vestuves. Rugpjucio vidury
filmuotos vestuves prie +30 ir daugiau paliko neisdildoma ispudi :)