Tema: Re: Nu tai po kiek uz vestuves jamam?
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-05-06 13:26:07

> nu tai pasidalinkite nuomonėmis, po kiek yra normalu už vestuves užsiprašyti?
> gi penktadienis, o judėjimo newsuose - jokio...

Trumpai.
„karštojo darbymečio“ sezonu 2500-3000

Plačiau.
Rinka sako, kad imti galima/reikia tiek, kiek rinka gali mokėti už
paslaugas, kokias tu suteiki.
Aš pvz. kainų neslepiu, kad nekurti klientui iliuzijų su 'daug' ar
'mažai', kiekvienas pats nusprendžia ar nori tokio darbo ir ar gali tiek
mokėti (pasitaiko ir derybos :-)).
Va: http://www.jusufoto.lt/vestuviu_fotografavimo_kainos.html

Lyrika.
Turėjau vienerias vestuves, kur klientas sako, jog viskas OK, bet 'per
brangu'. Klientas, kuris tikrai gali mokėti, bet mano, kad fotografas
daugiau 1500 Lt yra nesąmonė. Toks kliento požiūris, na, kad tipo dirbo
vieną dieną, o gavo štai tiek daug pinigų ir t.t. Po detalesnio pokalbio
– sutartis, kur suma 'iš kainyno'. Išvada: klientams reikia padėti
suprasti, kas tai per paslauga, kokios sudėtinės darbų dalys ir kodėl
tokia kainodara. Aišku, sąlyga, kad tavo darbai klientą džiugina.

Kitas pvz. yra klientas, kuris 'noriu, galiu, bet renkuosi, laužausi'.
Data - nepopuliari Balandžio pradžia, bet pora įdomi, su teisingu
mąstymu, matosi būsimo rezultato potencialas. Susitariama dėl labai gerų
sąlygų (kažkas minus 40%) ir su pajuokavimu, kad jei bus labai gerai,
skirtumą primokės. Rezultatas gavosi toks, kad pora buvo šauni, kadrai
pateisino lūkesčius, tokių nuotraukų užsimanė būsimi klientai. Gavę
nuotraukas papildomai savanoriškai primokėjo.
Išvada: investicijos į veiklą/savireklamą ne būtinai yra finansinės, o
'pora-perliukas' irgi yra ne kiekviena - ją reikia pamatyti, mylėti ir
saugoti, o už vilčių pateisinimą ar viršyjimą normalūs žmonės padėkoja ;-)

Reklama.
O dabar, visi, kas dar nevedę, prašome eiti ir vesti :-)
www.jusufoto.lt - jūsų paslaugoms :-)))