Tema: Re: Nu tai po kiek uz vestuves jamam?
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-05-09 10:17:08

> o tai kas nors trukdo ijungt valandini skaitliuka?
> nemanau kad tu per 1-2 valandas nepadarytum graziu fotkiu :)
> zmogeliai buna labai patenkinti

Yra, kas darbuojasi ir valandiniu tarifu. Jis ir pas mane egzistuoja,
tik kaip papildomo prie sutarto laiko apskaita. Bet situacija yra kito
plano - bendro ekonomiškumo. Jeigu darbuosiesi po 1-2-3 val. per
savaitgalį, tai geriausiu atveju sugebėsi užsidirbti minimaliai įrangai,
nekalbant apie veiklos legalizavimą (bent verslo liudijimas), pelną -
atlygį, galimus atsidėjimus į priekį ir pan. Jeigu I-V dirbi kasdieninį
darbą, tai fotografuodamas gali nesunkiai prisidurti keliais šimtais,
vardan hobio plėtros ar iš finansinės paskatos, bet tai nebus pagrindinė
veikla.
Paskaičiuoti gana nesunku: tėra kokie 4-5 aktyvūs mėnesiai, t.y. net
prie 75-80% užimtumo gausis apie 15-20 galimų užsakymų. Jeigu suma
pasieks 500-700 Lt už tą dieną, gauname iki 15.000 pajamų brutto per
metus. Net ir tai – optimistiška. Specializuotas krištynų ir poros val.
vestuvių fotografas išgyvens didelę moralinę krizę, kad turi tenkintis
D3100 su 18-55 optiku, dirbti nelegaliai ir realiai nematyti perspektyvų
ateityje... :-)