Tema: Re: Nu tai po kiek uz vestuves jamam?
Autorius: Donce
Data: 2011-05-09 14:04:03
gembi, na tikrai kad man kaina tikrai ne pirmoj vietoj.
fotografo svetaineje ziuriu darbus, padoriai fotkina ar ne.
jei fotografo darbu pavyzdziai man patinka, automatiskai rasai jam laiska
kiek jis paimtu uz tavo norima rengini.
fotografu vilniuj sakykim yra per simta, bet uzklausas del kainu padariau
sakykim trim ar penkiem, ty tiems kuriu darbu pavyzdziai patiko.
atsirenku kainos kokybes santyki ish pasirinktuju o ne bet kuriu.
tarkim kai tu man fotkinai krikstynas ir koki rezultata gavau ir ka turi
sudejes i savo www, tai manau tikrai turi ka daugiau graziau ideti nei jame
yra.
o fotografo www kaip zinia praktiskai lygu vizitine kortele.

--
Donce