Tema: Re: Nu tai po kiek uz vestuves jamam?
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-05-09 10:30:07

> Manu uz tokia kaina turetu zmogelis gaut pakankamai grazias baznytines
> nuotraukas, mano asm nuomone visi kiti makaronai nereikalingi...

Taip, nes už porą valandų foto (plius vėlesnis paruošimas) darbo tai yra
protingas atlygis, ne, nes kad padaryti 'pakankamai gražias' bažnytines
foto, reikės įgudusio fotografo, galbūt ne su paprasčiausia įranga, o
tokie retai kada pasirašys keliom valandom vasaros šeštadieniais, tad
rezultatas yra gana nenuspėjamas: arba pasiseks, arba ne :-)

Apie 'makaronus' - kita kalba. Kiekvienas klientas turi savo nuomonę,
poreikius, prioritetus, supratimus ir tos pačios sąlygos visoms poroms
1:1 netiks.