Tema: Re: subj
Autorius: priest
Data: 2009-05-21 12:52:10
Na mano nuomonė subjektyvi ( nei kotais, nei ritėmis neprekiauju :)))),
sakiau, kad Shimano yra _kokybiškas_ "širpotriebas", nes yra ir pigesnio,
bet prastesnio. Tiesa, kaina gal kiek ir "užlenkta", bet matyt tenka mokėti
ir už vardą.
Be abejo, būtų lengviau diskutuot, jeigu kalba eitų apie konkretų modelį,
nes vien tik gamintojo vardas sukelia daug ginčų ( dažniausiai- pagrįstų).

priest