Tema: Re: subj
Autorius: tds
Data: 2009-05-21 09:08:22
nu nelabai isivaizduoju kainose, bet kiek tukstanciu norima isleist, kad
pradet zvejot?

ir ilgas OT:

I turizmo agentura uzsuka stambiu gabaritu rusas su auksine grandine ant
kaklo. Jo klausia:
- Norite isigyti kelialapi?
- Taip, reikia i Kanaru salas.
- Jums pasiseke: kaip tik dabar musu agenturoje patys pigiausi kelialapiai
mieste.
- Ne, taip netiks, as ne sau, o sefui - jam reikia brangiau.
- Mes galime jus nudziuginti, nes galime organizuoti poilsi prezidento
apartamentuose penkiu zvaigzduciu viesbutyje.
- Ne, taip irgi netiks.
- Atleiskite, o kodel?
- Sefas nemegsta draugijos, jam reikia atskiros vilos.
- Bet tai kainuos nemazai pinigu.
- Pinigai - ne jusu problema.
- Aisku, viskas imanoma. Kokie dar butu pageidavimai?
- Reikia, kad triju kilometru spinduliu nebutu ne gyvos dvasios.
- Tai, aisku, imanoma, tik kainuos labai daug pinigu.
- Pinigai - antraeilis klausimas, svarbiausia, kad butu patenkintas sefas.
- Tuomet mes jums galime pasiulyti atskira dvieju aukstu vila ir tik 200
metu nuo juros kranto.
- Ne taip netinka, sefas megsta, kad butu tik penki metrai nuo kranto.
- Atsiprasom, bet tai visiskai neimanoma, Europoje egzistuoja tam tikros
sanitarines normos... Tokiu nuotoliu nuo kranto vilu paprasciausiai nera.
- Na, tai perkelkite ta vila, ar ka. Mes mokam.
Kuri laika agenturos darbuotojai skambina ivairiais telefonais, gauna faksus
ir pan.
- Na, ka gi, ivykdysime mes jusu uzsakyma, tik dar karta patikslinkime
detales.
- Pirmyn.
- Atskira dvieju aukstu vila.
- Taip.
- Triju kilometru spinduliu ne gyvos dvasios.
- Taip.
- Penki metrai nuo juros kranto.
- Taip.
- Savaime aisku - ivairus egzotiski vaizdai, zuvedros...
- Stop, sefas nemegsta, kai pauksciai triuksmauja.
- Betgi tai gamta, neatsiejama poilsio prie juros dalis...
- Sakote dalis... Na gerai, tegul buna zuvedros, tik tegul jos tyli ir prie
kranto praskrenda is kaires i desine, o is desines i kaire - triju kilometru
atstumu nuo vilos.
- Betgi tai neimanoma, juk tai laukine gamta...
- Laukine, nelaukine, mes arba mokame, arba ne.
Praejo dvi savaites. Kanaru salose i atskirai stovincios vilos baliustrada
su chalatu ir masyviu auksiniu kryziumi ant plaukuotos krutines ieina
naujasis rusas, pasikaso krutine. Ramios juros vandenyje matosi kylancios
saules atspindys, zuvedros uzristais snapais tvarkingai skrenda is kaires i
desine...
- Na ir grazumelis! Gamta! O as, kvailys: vis pinigai ir pinigai. Ne, ne
veltui sako zmones - ne piniguose laime!