Tema: Re: subj
Autorius: Casper
Data: 2009-05-21 10:01:28
Kiek tukstanciu reikia isleisti? Galim paskaiciuoti: min du kotai ~1000, Lt,
rites jiems 2x1000 Lt, valtis kokiu 4m ilgio ~4000 Lt, el variklis su akumu
~1200, benzinins variklis 5AG ~3000 Lt, priekaba valciai ~2500 Lt,
visokiausi masalai, kabliai, dezutes jiems ~500 Lt, ecolotas su akumu ~1000
Lt, jei auto neturi kablio - kablys ~1000 Lt. Itogo gaunasi ~16.000... Na
dar galima prideti sniego motocikla ~10.000 Lt, juk ziema stintu ant
Kursmariu reiks su kazkuo vaziuoti ;)

Jei kalbet rimtai, tai tam, kad pradet zvejot pilnai uztenka kokio ~3m
teleskopo uz ~25 Lt, rites taip pat uz ~25 Lt, valas ~5 Lt ir dar kelios
pludes, kabliukai, svareliai ir kelios blizgutes. Drasiai tilpsi i 100 Lt.
As pats su tokiu komplektu pradejau zvejoti ir sekmingai beveik du metus
atzvejojau ;)