Tema: Re: subj
Autorius: Svajoklis
Data: 2009-05-20 19:10:14
> jau vakar rasiau ieskau zukles parduotuviu, kurios gali sudaryti
> lizingo sutarti kaune seip geriau butu, bet jei nera tai gal ir iki
> vln pavaziuociau. Esme tame kad man reikia tokios kuri pardavineja
> shimano meskerykocius / rites. Vakar kazkuris pilietis parase kad
> romada uzsiima lizingo paslaugom, daviau uzklausima del shimano,
> taciau atsakymas atejo toks kad: mes neprekiaujame tokiu firmu
> prekemis :( kaa daryt ? kur rast ? pagelbekit :( nera tiek pinigu kad
> viska susipirkt o i zvejyba norisi :( ty uz info

tiketina, kad tokiai "smulkmei" nelabai rasi, kas tieks lizingines
paslaugas, juolab kad tada tektu apdrausti ta turta ir nudeveti ji per 2-
3 savaites.... - nerealu.
Yra kitas kelias - zverisku palukanu greito vartojim kreditai, jei taip
jau nori pirkti viska, kas tau atrodo "geriausia", bet kolegos manau jau
issake minti apie "norus" ir 'galimybes"...

p.s.
beje priminsiu - zuvi gaudo zvejys, o ne irankiai... :), taigi imk tai,
ka ikandi, ir slifuok igudzius, o komfortabilias salygas, kurias suteikia
geresni irankiai, susikursi palaipsniui.

S.