Tema: Re: subj
Autorius: VP
Data: 2009-05-21 11:30:47
Nu sakychiau kox klausimas -"kokia parduotuve lizinguos" (shiaip lizingo
paslaugas bankai, o ne parduotuves teikia....), tox ir atsakymas - "shimano
geras pradedanchiajam".
Juk tiek kotu, tiek richiu tas Shimano gamina n+1 modeli ir tikrai nereikia
taip apibendrinti, kad viskas ka Shimano gamina - shirpotrebas visishkas.
Zhinoma "exkliuzyvu" tai gal ir nekvepia, bet, jei pinigine leidzhia, tai
nebus pats praschiausias pasirinkimas. jei zhinoma nesirinks pachiu
pigiausiu gaminiu... ar tas pasirinkimas optimalus kainos-kokybes santykiu -
kitas klausimas. O ir tas pats pasakymas kad "japonskos neipirksi" - nelabai
jau ir informatyvus. shiaip jau bene 5 metai kaip naudoju Shimano rite, ant
kurios kojeles aishkiai parashyta "made in taiwan". mate ji ir smelio, ir
juros vandenelio ir t.t.  jokiu priekaishtu ar nusiskundimu shiam gaminiuj
nera. nors eksploatuojamas tikrai daug ir be jokiu spec priezhiuru. tiesa,
turiu ir daaaaug ilgiau tarnaujanchiu richiu, kuriu taip ir nesugebu
"uzhdrozht", tik jos taip pat ne "made in japan". O "nusivilsi- nenusivilsi"
.... na chia jau kaip pasiseks ;) jei zhinai ko tiksliai nori, kam butent to
reik - tai ko chia nusivilt? o jei aklai tiket kad papirkus Shimano kotus,
rites, valus zhuvys pachios i kranta lips, pachios ishsivalys, pasisudys ir
ishsirukys, o dar ir vandenu valdovo dukrai jos uodega staiga i kojas pavirs
(ir net prasiskes) vien pamachius TOKIUS irankius - tai tada galima ne tik
nusivilt, bet ir iki suicido prieit ;)

Tik va kas per skubumas "lizinguotis" tokias "pirmo butinumo" prekes -
nelabai man suprantama...  nors... jei tikrai pavoge irankius kurie patiko,
jei jau "lomkes" be zhvejybos prasidejo...

Beje, itariu kad Klaipedoje tokiu klausimu kaip "lizingo sutvarkymas" gal ir
sugebetu pagelbet "Hobio centras", nes targavoja jie ir valtim, ir
varikliais ir visu kitu, tad nemanau kad viskas ten "uzh gyvus" perkama....