Tema: Re: subj
Autorius: dzonis
Data: 2009-05-21 11:09:08
Na tarkim jei norima spiningauti ,tai uz 300- 400 LT gali susikomplektuot
visa padoru komplekta :
Kotas anglinis ~100 LT (galima eiti paciupinet kad ir koki Mikado ar Larusa
pigesni)
Rite 50-100 LT pradedanciam ir nelabai irgi per akis kad susivokti ko nori
jei zvejyba nera tavo kasdieni uzsiemimas.
Mono valas, keli pavadeliai , galvakabliai, guminukai,sukriukes ir dezute
jiems.

Viskas, galima varyt ir nieko is nieko nereik skolinti ar lizinguot ,aisku
jeigu ir tokia suma per didele tai belieka arba nezvejoti arba kaip sake uz
100 LT teleskopa pigu .

As gal irgi noreciau Yo-Zuri ir Rapala voblu visa kolekcija ivaldyti, bet
tai kisene neleidzia tai ir Salmo koki paimi ir i Osko nespjauni.