Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: servisas
Data: 2016-05-11 16:49:04
Labai cia kazkaip beda daroma lygioj vietoj. Aisku, su kompresoriumi
padanginiu pusti nekazka, bet as turima 10 vieti jurini plausta puciu su
kazkokiu "vejeliu" is senuku, ir jau kokie 10 metu. Kainavo ar 30 litu. Dar
yra pompa ta kur pucia stumiant ir traukiant- irgi papigiaja.
O siaip tai syki teko pripusti su burna ir visai nesunkiai pavyko. Aisku, su
pailsejimu, bet buvau pats nustebes, kaip greitai tai gavosi- o valtis
gerokai uz plausta mazesne. Jei greiciau pusi, tai maziau snapso reikes
zvejyboj- tik privalumai.