Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: spakainas
Data: 2016-05-02 15:10:36
Su tuo komfortu tai aš pasakysiu taip: turiu brigą, medžiaga stora,
tvirta, dugnas kietas iš segmentų. Nu zjb viskas, plaukt tikrai smagu,
saugu ir patogu. Bet sveria ji tai... 330 ilgis, tai vienam taip sunkiai
sunkiai, dviese yra ką nešt už kraštų paėmus. Jei į kalniuką kokį 100
metrų, tai reik pasiilsėt.
Pažįstamas pasiėmė kažkokią paprastesnę, su pripučiamu minkštu dugnu -
nu tai vienas ant peties užsimeti ir nešiesi kur nori. Ir pasiruošt
žvejybai daug greičiau, mažiau ten visko surinkinėt/išrinkinėt. Aišku ne
tokia stabili, be kilio ir t.t., bet jei kur trumpai pusdieniui palėkt,
tai tikrai smagiau būtent dėl to kad lengvesnė.