Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: Daliokas
Data: 2016-05-02 15:43:35
Nu pas mane "daugiadienių" nebuna :) kaime iki ezero kokie 200-300 metru
ir nuo kalniuko, atgal į kalniuką, bet yra kur galima beveik iki kranto
privaziuoti , tačiau pirkti kokia plastikine ar medinę dėl 5-6 kartų per
metus ir laikyti prirakintą - nekyla ranka. Skolintis iš kaimyno
kaskartą  irgi "už3,14sa" :)

Kažkada paauglystėj is dėdės pasikolines guminę rusišką ant peties 5 km
nusinešiau ir tiek pat parsinešiau. Ta nepripučiamu dugnu buvo.

Pagrinde žvejočiau vienas, gal kokį karta draugelis į kompanija
pasijungtų :)

DJ