Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: Romas
Data: 2016-05-03 16:06:26
"Daliokas" <nomail@nomail.com> wrote in message
news:ng7i1n$lgh$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu pas mane "daugiadienių" nebuna :) kaime iki ezero kokie 200-300 metru ir nuo
> kalniuko, atgal į kalniuką, bet yra kur galima beveik iki kranto privaziuoti ,
> tačiau pirkti kokia plastikine ar medinę dėl 5-6 kartų per metus ir laikyti
> prirakintą - nekyla ranka. Skolintis iš kaimyno kaskartą  irgi "už3,14sa" :)
>
> Kažkada paauglystėj is dėdės pasikolines guminę rusišką ant peties 5 km nusinešiau
> ir tiek pat parsinešiau. Ta nepripučiamu dugnu buvo.
>
> Pagrinde žvejočiau vienas, gal kokį karta draugelis į kompanija pasijungtų :)

 tai reiskia , kad kaime nezuvauji is valties, pats save apsiribojai nuo tokios zukles
galimybes.
Jei taip , tai perskaicius tavo maila neradau atsakymo i pagrindini posto klausima -
gumine ar pvc ???
o as turiu kaimyna kaime, pries diena pasiskambinu pasiderinu medines valties
klausima.
kai turiu valti ir pagaunu zuvies pasidaliname ta zuvi i 3 dalis - kaimynui ir man po
lygiai didesnes zuvis
ir soti porcija kaimyno kaitinui. Kai kada velkiaujame kartu , irkluoju as.
Kad neuz314 kaimyno , valti visados palieku tvarkingame stovyje.
Ziema , gaudant nuo ledo zuvies paskirstymo taisykles tos pacios. ::))

PVC valtis turi daug privalumu lyginant su gumine.

Romanas