Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: Daliokas
Data: 2016-05-11 13:11:55
Medinė valtis gerai butent 5vardintais atvejais - kai žvejoji vienam
ežere. Pat paauglystėj ne vieną km esu praplaukes su medine. PVC šiek
tiek atriša rankas/kojas, nesi priklausomas nuo vietos. gali palekti ir
į kitą ežerą.
Didžiausias minusas, kai ta medinę reik ištrauk žiemai ir parsitemtpi
prie namų - reiškias reik priekabos :) po to pavasari paruošti išnaujo
sezonui, parvežti į ežerą.

Kolkas apie medinę nesvarstau, nes kaina panaši kaip ir PVC, o patogumo
manau mažiau.

DJ