Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: Romas
Data: 2016-05-11 11:24:45
medine valtis, jei ja galima prisegti saugioje zonoje is vis top sprendimas
pamegtame ezere,
minusas vienas - valties paruosimas ziemai
pliusu mase , net nevardinsiu.

Turiu pamegtame ezere kolega - kaimo turiznas,
kai reikejo ruosti valtis ziemai kartu tavarkeme visa diena,
kai noriu zuvauti - pasisskambinu ar turi laisva valti ( klijentui pirmenybe)
sprendimas - prisegu savo valti , seimininkas esant reikalui naudoja , bet jau mano
pirmenybe
valties naudojime.O medine valti irkluoti  oi kaip sveika, jokio variklio , velke
aplink ezera
raumenu  darbu ::)))