Tema: Re: pamastymas
Autorius: Romas
Data: 2014-06-16 13:30:23
ziurint is mano (zvejo ar siaip gamtos zmogaus) puses atrodytu kaip ir teisngai,
palikta juosta pasiekti ezera palei sklypo krasta.
kausimas is kart, kas ta teritorija priziures ?? Jei tai paliktas nepraeinamas
krumynas,
tai lyg ir praejimo nera ?? ir niekas nekaltas - juk paliko . Visa kita susitvarke
graziai.
o pagal registra - teritorija priklauso seimininkui.
ziurint is seimininko puses , gabalas zemes  tegul 3m X 100 m ilgio, tai trys arai .
jei tie 3 metrai tik zole, butinai kazkam reikes jau ir su masina vaziuoti, o atgal
atbulam ??
juk nera vietos 3 metruose apsisukti.
ka reiskia tilteliai viesi ?? kieno pirmenybe ten uzeiti ?? kaip egtis, jei atejai
susidejai
meskeres, o atvaziaves seimininkas su vaikais, anukais ateis maudytis, degintis ??
jus state jis, ir medziagos jo ??

Romanas