Tema: Re: pamastymas
Autorius: Casper
Data: 2014-06-09 12:47:03
Kiek as suprantu, tai priejimams turi buti palikti servitutai, jie yra
nurodyti sklypo plane (dokumentuose). Servituto negali uztverti slagbaumais
ar vartais ir valdos savininkas negali uzdrausti ar kitaip riboti jais
naudotis.
Del 5m, tai kolkas jie yra laisvi ir valdos savininkas negali neleisti ten
buti, bet berods, nuo liepos 1d keiciasi istatymai ir be savininko sutikimo
tu jau ten negalesi buti, galesi tik praeiti nesustodamas.
O del tokiu kaip tavo sutiktas zvejas, kuriem "jokio skirtumo", mes ir turim
tokia situacija, kad valdos savininkui geriau ir paprasciau viska uztverti
ir nieko neleisti, nei, kad atvykus su girtais buduliais koliotis ir dar po
ju siukslyna tvarkyti...