Tema: Re: pamastymas
Autorius: Romas
Data: 2014-06-09 13:39:44
kaip suprantu - servitutas yra kelias , kuris paliekamas per sklypa privaziavimui
prie toliau esancio sklypo. Galutiniam sklypui servituto kelio nebera. Ten jau gali
buti uz pakutinio
sklypo kaip ir ezeras, kaip ir miskas , na bet kas .Tai butu kaip palei plenta
laukuose irengta sodyba,
teritorija aptverta ivaziavimas tik vienas ir jis baigiasi kieme.
O cia prie minimo ezero palei kranta sklypai nuo ezero iki kelio istisai.Manau
servitutas nereikalingas ten.
kas liecia "girtus budulius" tai tokie iki ivaziavimo uzrakinimo supiauste/sudegino
nedidele pavesine,
kepe saslykus, pramogavo, ir aisku paliko siuksliu, buteliu pilna pakrante.

Romanas