Tema: Re: pamastymas
Autorius: Casper
Data: 2014-06-09 15:42:00
Jei teisingai pamenu, kad jei telkinys nera privatus, tai prie jo turi buti
imanomas priejimas visiems ir tada yra nustatomas servitutas iki telkinio.
O seip tai tos tvoros uzknisa, jei tokiais tempais ir toliau tvers, tai
neuzilgo negalesim prie nei vienos balos prieiti. Si savaitgali sumasciau i
Arina nuvaziuot pazvejot, paskutini karta ten buvau gal pries tris metus. Nu
ir katebybi - viskas uztverta, vien privacios valdos su vartais ar
slagbaumais. Vos ne vienintelis priejimas tai Joniskio centrinis plezas
(tarp kitko labai graziai sutvarkytas uz ES lesas). Tai dar pravaziavau vos
ne palei puse ezero ir neradau nei vieno neuztverto priejimo prie ezero.
Apsisukau ir nuvaziavau i Baluosa. Ale, kad ten karsis nekibo...