Tema: Re: Lietuviu gaminys Deeper
Autorius: spakainas
Data: 2013-02-25 14:24:32
> taip pat kaip ir deeperis matuos paliktas salia prozektoriaus

Tame ir esmė, kad deeperis mažai vietos užima, jį "neskauda" visad turėt
kuprinėj. Kai tuo tarpu normalus echolotas jau sunkiai ten telpa ir reik
galvot, prireiks man jo šiandien ar ne, aij vistik gal ne, vpyzdu,
palieku namie, dxja sveria. O paskui paaiškėja, kad būtų visai gerai
turėt...

> tokios pacios, kaip nusedes ismanusis kisenej

Aij nu tik nereikia, jau tipo dažnai su nusėdusiu telefonu vaikštai?
Vistiek kasdien krauni, o dieną atlaiko drąsiai bet kuris. Ta pačia
logika vadovaujantis, tai ir veidrodinis fotikas gali būt išsikrovęs,
tik, skirtingai nei išmaniako, veidrodinio neįkrausi automobilyje ar nuo
laptopo...

> tai nx tau deeperis, jei tu ir ji uzmirsi, nes mano siulytas pigesnis
> analogas vietos uzims minimaliai daugiau (+ tetrio dydzio ekraniukas)...

Ką reiškia minimaliai daugiau? Taip kokius 3-5 kartus daugiau čia yra
minimaliai?

> visos rasliavos isvada: tau "bilobil" reikia, o ne sito kamuolio... :)

Tai kad ne atmintyje esmė, o planavime. Deeperį gali nuolat tąsytis
kuprinėj, kai exholotui joje vietos jau gali ir nebūt. Nežinau kaip tau,
bet man dažnai kyla dilema, ką pasiimt o ką palikt namie, kad
neapsikraut savęs bereikalingais daiktais ir negadint poilsio dar net
neiškėlus kojos iš namų.

Sutinku, kad tai nėra esminis deeperio privalumas - jei jis blogai
veiks, tai nafiga jis bus reikalingas apskritai, kad ir kiek mažai
besvertų. Bet jeigu veiks bent jau taip pat, ar netgi geriau nei čia
minėtas biudžetinis gaidys, tai bus tikrai geresnis pasirinkimas
vienareikšmiškai.

Apskritai, savo nuomonę išsakiau, nebūtina su ja sutikt, rišu šitą klausimą.