Tema: Re: Lietuviu gaminys Deeper
Autorius: Ignas
Data: 2013-02-21 12:23:27
nesvarbu koks pas mane ragelis, bet jis dazniausiai giliai kokioj
neperslampamoj kisenej. ir man geriau uz pigiau turet komplektuka pritaikyta
tam ir apsaugota nuo dregmes, smugiu ar dar kokio bieso, nei pirkt
"kamuoliuka" uz brangiai ir prie viso to rizikuot dar brangesniu gudrafonu,
kuris tam nepritaikytas...