Tema: Re: Lietuviu gaminys Deeper
Autorius: Ignas
Data: 2013-02-25 12:48:26
"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
news:kg7v88$nva$1@trimpas.omnitel.net...
> Dar kartą - tiems, kas tanke: kaip axujienai šviečia prožektorius, jei jis
> paliktas namie?

taip pat kaip ir deeperis matuos paliktas salia prozektoriaus

> Kokios kokybės nuotraukas daro veidrodinis fotikas, gulėdamas spintoj?

tokios pacios, kaip nusedes ismanusis kisenej

> Kaip gerai žuvų kiekį ir vietą nurodo echolotas, jei jo neėmei su savim,
> nes manei kad nereiks (užima dxja vietos)...

tai nx tau deeperis, jei tu ir ji uzmirsi, nes mano siulytas pigesnis
analogas vietos uzims minimaliai daugiau (+ tetrio dydzio ekraniukas)...

> Tęst toliau, ar pagaliau dašilo?
> Gero savaitgalio :)

visos rasliavos isvada: tau "bilobil" reikia, o ne sito kamuolio... :)