Tema: Re: Lietuviu gaminys Deeper
Autorius: Specelistas
Data: 2013-02-22 09:54:55
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
news:kg5daf$j4a$1@trimpas.omnitel.net...

> "Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message
>
> isiskaityk: anas kamuoliukas dukart brangesnis uz analoga jau su
> monitorium (kuris zymiai labiau pritaikytas zvejybai nei kad iponas), jei
> kamuoliukas butu pigesnis ar bent jau panasios kainos kaip minetas
> analogas, tada su tavo issakytais teiginiais sutikciau...

Lyginant su visa kita amunicija, tie 200 pinigu yra ~ nieko.

> nesusals iponas?

Jei nesusala be kamuoliuko, kodel turetu susalt su kamuoliuku???

> a cia kam jis reikalingas?

cia jis reikalingas lygiai tiek pat kiek ir brangesnis/pigesnis analogas.

> kaip ir ledui, ko gero bus geresniu pasirinkimu uz panasia kaina

koks butu geresnis pasirinkimas tinkantis sioms abiems salygoms?

> kuryba uzsiimat? tos pacios dvi dalys: sonaras ir monitorius

jei normalus monitorius tada ir akumuliatorius, laidai, daug laidu + kaina
tada jau sito prioro pusej. Arba 6 pixeliai juokingam mikimauziniam
laikroduke...

O tu tikrai nematai skirtumu tarp minimu dalyku ar apsimeti shlanga? Lygini
tupa echalota ir prieda prie ragelio suteikianti echaloto ir n+k kitu
funkciju vienoje vietoje ir kainuojanti kaip bakas salerkos.