Tema: Re: Lietuviu gaminys Deeper
Autorius: B.A. @ work
Data: 2013-02-22 11:13:16
2013.02.22 08:54, Specelistas rašė:
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message

> Lyginant su visa kita amunicija, tie 200 pinigu yra ~ nieko.

Nuo kada 149 usd yra 200 pinigu? Ir kodel manoma, kad perkant echolota
iranga turi but supirkta uz kelis tukstancius? Aibe zmoniu yra megeju,
kurie i iranga suinvestuoja kelis simtus litu ir echolotas iseina veina
is brangiausiu prekiu.

> Jei nesusala be kamuoliuko, kodel turetu susalt su kamuoliuku???

bet koks el device su LCD ar led ar dar kokiu monitorium, pabuves saltam
ore kelias min, jau ima leciau veikti. Tai cia bus viskas tas pats.

> cia jis reikalingas lygiai tiek pat kiek ir brangesnis/pigesnis analogas.

> koks butu geresnis pasirinkimas tinkantis sioms abiems salygoms?

> jei normalus monitorius tada ir akumuliatorius, laidai, daug laidu + kaina
> tada jau sito prioro pusej. Arba 6 pixeliai juokingam mikimauziniam
> laikroduke...

Tamsta, matet echolota normalu? Jei sakot kad kruva laidu. Max 2 laidai
maitinimui ir 1 sonarui. Plius tas mikimauzinis ekraniukas apsaugotas
nuo vandens purslu ir pan dalyku ar et jei vdrug imesit vandenin.
Savybes kurias, labai abejociau, kad turetu labiausiai paplite ismanieji
telefonai.

> O tu tikrai nematai skirtumu tarp minimu dalyku ar apsimeti shlanga? Lygini
> tupa echalota ir prieda prie ragelio suteikianti echaloto ir n+k kitu
> funkciju vienoje vietoje ir kainuojanti kaip bakas salerkos.

Tai kad ir pats, tamsta, nelabai atskiriat. Kalbama, kiek toks dalykas
bus naudingas. O telefonas su pajungtu isoriniu irenginiu, kurio veikimo
patikimumas dar gausiai nezinomas ir salyginai abejotinas, nekalbant
apie tas n+k funkciju, apie kurias net neuzsimenama (bent jau kol kas)
nera tas stebuklas kuris bus naudingas. Tuo labiau, kaip jau kazkas
minejo, tampyt i zvejyba ganetinai brangu telefona(nesvarbu kiek laiko
man trunka jam uzsidirbti) ir rizikuoti ismest vandenin, mano galvai tai
nepriimtina.