Tema: Re: Lietuviu gaminys Deeper
Autorius: Ignas
Data: 2013-02-21 18:09:03
"Specelistas" <kas@yra.ble> wrote in message
news:kg56la$b4v$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai per brangus ar per pigus jis lyginant su visa manta. Viename sakinyje
> ishkeli teigini, ji argumentuoji ir po to pats save uzgincyji.

isiskaityk: anas kamuoliukas dukart brangesnis uz analoga jau su monitorium
(kuris zymiai labiau pritaikytas zvejybai nei kad iponas), jei kamuoliukas
butu pigesnis ar bent jau panasios kainos kaip minetas analogas, tada su
tavo issakytais teiginiais sutikciau...

> Ziurek, paaisinu kaip 6 metu vaikui:
>
> Zmogus zvejot vaziuoja 10-15 kartu per metus. Tuos kartus sudaro keli
> kartai ant ledo

nesusals iponas?

>, keli kartai paspiningaut

a cia kam jis reikalingas?

> ir keli atsitiktiniai kartai su/be valties priklausomai nuo aplinkybiu.

kaip ir ledui, ko gero bus geresniu pasirinkimu uz panasia kaina

> Jis neturi savo valties, nes jam jos nereikia del tu 3-4 pasiplaukiojimu.
> Tai kam jam reikalingas kazkoks sonarinis ansamblis susidedantis is 25
> daliu ir puses km laidu arba laikrodis su 6 pixeliu ekranu kur nieko
> normaliai nerodo ir nesuprasi?

kuryba uzsiimat? tos pacios dvi dalys: sonaras ir monitorius