Tema: Re: meskeres ish USA
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-06-21 14:24:13
shimaniniai gloomiai - nejuda į priekį, o naujieji gloomiai - karts nuo
karto brokuotą seriją paleidžia.
turėjau ir aš tokį, teko keistis ritės laikiklį. o tam momentui pas
Saulių Fabijoniškių 2 dar bent 3 tokie patys gulėjo.
garsioji gloomio kokybė ir išskirtinumas - seniai praeitis.
teko lyginti tų pačių charakteristikų flagmanų gloomį, graphiteleader,
st.croixą  - nėra skirtumo. technologijos juda į preikį ir savo
paskirties flagmanai visi pilnai atitinka vienas kitą ir tikrai tenkina
poreikį - darbas į ranką, klasikinė akcijos, išmetimai.
juolabiau, kad Gloomiams LT nėra noramlios garantijos, ką parodė mano ir
kitų nesėkmingų turėtojų patirtis. visi tavrkėmės savo lėšomis. čia
pirkus per Alexą, o Normarkas - max. 2 metus suteikia garantijas, paskui
jau pats siuntinėkis kas atima laiką ir kažkiek vargina.

išvis užtikrinti-konkretūs teiginiai, teigiantys apie "vienareikšmį"
pasirinkimą be argumentų - skamba labai "savotiškai".