Tema: Re: meskeres ish USA
Autorius: Romas
Data: 2012-06-19 15:24:53
"Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message
news:jrdb5v$cgh$1@trimpas.omnitel.net...
> Haj,
>
> Gavau cia toki fakultatyva :)
> Reikia sukomplektuot spininga, donke ir matcha ir dar plius atitinkamai 3 rites.
> Viskas bus perkama ish USA e-shopu kazkokiu tais. Del spiningo/u tai viskas aisku.
> Klausimai:
> 1. Pavardinkit kakiu ty brandu ziuret matchui ir donkei, nes Europoj tai viskas kaip
> ir aisku, ale USA rinkos ir tendenciju tai nelabai zinau. Kainos irgi nelabai
> svarbu.
----------
donke , tai ko gero butu fideris ???
pries gal 12-15 m pirkau sau du fideriukus 3.60 Lietuvoje. Abieju ismetimas
po 60g , vienas kietesnis, kitas lankstesne viesutine dalis. Ir siandien su jais
gaudziau zuvi,
ir iki siol jokiu nusiskundimu. Mokejau uz abu su nuolaida gal 400 Lt, ir nesuprantu ,
kam pirkti is USA, kai galima (aisku zinant ko nori ) nusipirkti tikslai sau
pageidaujamus irankius
Lietuvoje, juo labiau , kad parasyta - kaina neturi dideles reiksmes.

be tu dvieju fideriu turiu ir kitokius ir ilgesnius, ir galingesnius , kurie pirkti
tikslingai gaudyti
kazkokia zuvi specifiniame ruoze upese, kaina irgi nebuvo kriterijus, bet tie du
fideriukai
man "prilipo ' prie rankos, be ju i zukle dugninemis nevaziuoju.

dabar apie Mach meskere . Ko gero is kolegu bent 4 yra tiksliniai pludininkai,
gaudo zuvi tiesiog fantastiskai, pagauna tikrai didelius laimikius , ir pasirinko visi
kotus Lietuvoje. Kiek atmenu, kotai buvo parenkami patirties sekoje, bet dabar jie
turi
pilnai ju pageidavimus atitinkancia iranga. O kaip tai atlikti , kai -
zvejas Lietuvoje
meskere USA
perkama kaip suprantu kazkam, nezinant jo igudziu, pageidavimu .?????

finalas butu toks - turiu garsiu gamintoju irankius, bet man jie nepatinka.

palyginimui is senu laiku .........gal zinai kur nupirkti 2.2m knygu, graziu,
ir kad negeda butu             ::))))))))))

Romanas