Tema: Re: meskeres ish USA
Autorius: Petka
Data: 2012-06-19 17:38:43
Tas tai taip - gaudo jie ten savo basus su multikais ir pigiais
spiningiokais ir nesuka labai galvos dėl brandų. Musiau 99 USA rybokų
nežino kas tas fyderis ir kas tas mačas. Tas tiesa. Šiaip pasižiūrėjau
"Top fishing brands" - nelabai kas tę nuo Eiropos, kaip sako latviai, ir
skiriasi... Širpotriebiniai anot Dariaus Shimano, Rapala ir pan.
Taigis "donkių" aš bent jau tikrai neieškočiau USA. Na ir match'ų.
---
Petka