Tema: Re: meskeres ish USA
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-06-21 12:41:16
Del lisapiedu nezinau, bet del meskeriu tai ash pats praktishkai pastebejes
per kokia 15metu. Cia kalbu ne apie auksciausia kainos klase, o tokia labiau
vidurine ir aukstesne.

spiningu rankenos prasteja metai ish metu, ziedeliu tvrtinimas kartais
atrodo lyg atmestinai padarytas. tas kas priesh 10m buvo low end, dabar jau
skaitosi mid-end :)