Tema: Re: meskeres ish USA
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-06-15 16:15:57

"Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message
news:jrekav$9g6$1@trimpas.omnitel.net...
> Spiningas vienareiksmiskai Gloomis viendali 6'6 ar 7 pedu. tik neparasyta
> kokios gramaturos ir kam bus naudojamas.

Gramatura tai dar neaisku, bet del gloomis tai jau apsispresta. Turiu ash
pats ir croixa ir loomi, tai man cia mazai klausimu sitoj vietoj.

> Galima viska ziuret ir is cia
> http://www.cabelas.com/catalog/browse/_/N-1100298?WTz_l=SBC%3BMMcat104793480
> rite spinui pagal ta ka nurodziau 2500-3000 dydzio, galima ir su sekliu
> bugnu.

Man labiau reikia ne dydziu ir tipu, bet brandu. Nes ash nelabai zinau, kas
ten skaitosi gerai, o kas nelabai :) Visgi rinkos eu nuo usa gerokai
skiriasi.

> Kitas dalykas dar iki kokios sumos galima skirti vienam irankio
> komplektui, meskere + rite, 300-500$?

laisvai ir tiek.