Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-05 17:03:01
Aš matau dvejopą problemą: iš vienos pusės, savivaldybė ar LKD ar kas
ten tuos visokius įstatus ir taisykles rengia, turėtų atsakingiau
žiūrėti į savo darbą - kaip jau ir minėjo Daiva, yra ir kvailų
formuluočių, ir neaiškių vietų.

Iš kitos pusės, nepatenkinti ir kritikuojantys turėtų užsiimti teigiama
kritika, mandagiai siūlydami savo, jų nuomone geresnius, variantus. O ne
pradėdami nuo tokių visiškai neapibrėžtų teiginių kaip "man kai kurie
punktai tokie labai jau ant snargliu pasirode".