Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-05 12:53:07

"DaivaD." <ddaiva@takas.lt> wrote in message
news:hcu9vt$bh2$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir nenusibosta gi jums...
> Vadinasi, jūsų nuomone, L. Zizevskė, V. Avtuško, I. Avtuška, N. Volkova
> nėra profesionalūs dresuotojai? Pagrįskite.

Jeigu jau ziureti visai formaliai - ne. Pati sakei - jie to darbo nedirba.

Man, zmogui ish gatves jie irgi ne ekspertai. Titulius jie susiteike vienas
kitam.

Kitas niaunsas - bet kokie ekspertai turi savo etikos kodeksa. Šitiems net
neišeitu parašyti, del seno kaip pasaulis loginio uždavinio - "Kaime niekas
nesikerpa, tacia yra kirpejas, kuris kerpa visus kaimo gyventojus.
Klausimas - kas kerpa kirpeja?". Smulkmena, bet kai aš pamatysiu vieno iš
šitų asmenų kitam išrašyta pažymėjima, jo patikimumu aš labai abejosiu.