Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-05 14:31:30

> Ką leidžia? Vieną dieną išduoti pažymėjimą, o po savaitės pranešit, kad
> jis negalioja, ar kaip? (nes aš taip suprantu tavo pasakymą "Viena diena
> pasake - ok, ocializuotas, kita diena - persigalvojau.")

Leidzia viena diena pazymejimo neisduoti, o kita - jau isduoti. Klausimas -
mane vakar apgavo ir paeme be reikalo 25 litus ar mano shuo per nakti
socializavosi?

> Aa, tai tu turi omenyje, kad, jeigu tavo šuo išlaikė tą testą ir gavo
> pažymėjimą, tai tau būtų suteiktos garantijos, kad jis tikrai ir niekada
> ir jokiomis aplinkybėmis niekam neįkas?

Ne -  jeigu mano šuo kam nors įkas ir teisme tikras egzpertas pasakys, kad
šuo akivaizdziai nesveikos psichikos ir šuo jokiu būdu neturėjo bendrauti su
žmonėmis, aš norėčiau, kad tas kur išdavė neteisinga pažymą už tai atsakytų.

> tikrai yra elementarus, jį išlaikys bet koks normaliai augintas ir
> minimaliai padresuotas šuo) vertintų super duper ekspertai, išlaikę
> milijonus egzaminų ir patvirtinti kurio nors ministro..

Sutinku - manau, kad tą testą galiu pravesti ir aš. Taip pat turiu pradinį
išsilavinimą, kuris man leis išsirašyti ir tą pažymą.