Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-05 14:14:19
Linas Petkevicius schrieb:
> Grindziu tuo, kad dabartine tvarka jiems tai leidzia.

Ką leidžia? Vieną dieną išduoti pažymėjimą, o po savaitės pranešit, kad
jis negalioja, ar kaip? (nes aš taip suprantu tavo pasakymą "Viena diena
pasake - ok, ocializuotas, kita diena - persigalvojau.")

  Noreciau, kad mano
> shuni vertintu zmogus, kuris uz tai atsako. Ir ne savu draugu burelyje,
> o priesh mane. Kokia vertintojo atsakomybe, jeigu jis ivertins
> akivaizdziai neteisingai ir ash del to patirsiu nuostoliu?

Aa, tai tu turi omenyje, kad, jeigu tavo šuo išlaikė tą testą ir gavo
pažymėjimą, tai tau būtų suteiktos garantijos, kad jis tikrai ir niekada
ir jokiomis aplinkybėmis niekam neįkas?

Ką aš žinau... IMHO, tai prasilenkia su protingumo kriterijais, nes tai
yra neįmanoma. Lygiai tap pat kaip ir galvoju, kad prasilenkia su
protingumo kriterijais reikalauti, kad tokį elementarų testą (o jis
tikrai yra elementarus, jį išlaikys bet koks normaliai augintas ir
minimaliai padresuotas šuo) vertintų super duper ekspertai, išlaikę
milijonus egzaminų ir patvirtinti kurio nors ministro..